Procesondersteuning


Veel bedrijfsprocessen bewegen mee met fluctuaties in de markt, de wisseling van seizoenen: volumes variëren. Dat vraagt om een flexibele inzet van personeel, of een flexibele schil rondom het vaste personeel. Ook kan het in een krappe arbeidsmarkt moeilijk zijn om vacatures in te vullen. Shared biedt de oplossing met flexibele procesondersteuning. Shared is een jong bedrijf en heeft uitstekende toegang tot onderbenut arbeidspotentieel van hoogopgeleide studenten. Terug naar het overzicht.

Kenmerken procesondersteuning Shared


handje_tegenlicht

Structurele en flexibele ondersteuning / partnerschap.
 

 

planning_horizontal

Projectmatige aanpak.
 
 

 

thumb__LHF7429

Toegang tot de Shared Services werkwijze.
 

 

computer16

Medewerkers: zeer handig met IT/techniek; Steile leercurve; Gedreven; Slim en innovatief.

 

Waarom Shared?


thumb__LHF8230

Meewerken in het proces gedurende een periode van enkele weken tot enkele maanden, afhankelijk van de complexiteit.
Maken gerichte bottom-up analyse van het proces zoals het daadwerkelijk verloopt en de mogelijkheden voor verbetering.
Gedetailleerd beschrijven van processtappen waar deze onvoldoende zijn gedocumenteerd.
Na meewerk- en analysefase, opstellen van plan van aanpak met opties voor verbetering,  inclusief tijdsplanning, begroting van mensuren en kosten, mijlpalen en beslismomenten.
Meewerken en procesanalyse gecombineerd: meewerkende analisten van Shared verlichten vanaf dag één de werkdruk binnen uw organisatie.
Procesondersteuning met Shared Services is dus vaak meer dan een flexibele schil, maar een verrassende aanleiding voor procesverbetering en -optimalisatie.

Procesondersteuning kan op locatie plaatsvinden. In sommige gevallen is het echter niet nodig om op locatie te werken, of is afstand een probleem; Shared heeft een uitstekend geoutilleerd backoffice waarvandaan onze medewerkers kunnen werken en communiceren. Terug naar het overzicht.